Er du tilfreds med dine tænders udseende?

Hvis du svarer nej, kan der være flere forskellige løsninger, som vi kan hjælpe dig med.

Æstetiskt tandpleje hos TandlægeHuset VInderup

Når du står ansigt til ansigt med et nyt menneske, er øjenkontakt det første, der opstår. Når et andet menneske smiler eller taler, er mund og tænder det næste du fokuserer på. Et pænt smil er en vigtig del af vores identitet. Det er derfor et helt naturligt ønske at have flotte og præsentable tænder.

Et naturligt og harmonisk smil kan forstyrres af flere forskellige ting. Tænderne kan naturligt have en anden farve, facon eller stilling end vi ønsker os. Men med årene kan et flot smil også ændre udseende. De typiske årsager er: slidte og knækkede tænder, misfarvninger fra fødevarer og tobak samt misfarvede plastfyldninger, sorte sølvfyldninger og misfarvede kronekanter.

Få dit smukke smil tilbage

I TandlægeHuset løser vi dagligt problemer af denne art. Få en snak med en af vores tandlæger eller tandplejere om hvordan vi løser dit problem.

Ofte skal der kun en mindre behandling til - udskiftning af en gammel plastfyldning eller sort sølvfyldning, eller en tandblegning, som kan giver et flot og smukt smil. I de lidt mere omfattende tilfælde kan der være behov for at ændre tændernes facon og farve med keramiske kroner eller facader.

Hvor ofte bør du gå til tandlæge?

Der afhænger af den risikogruppe, som alle patienter skal inddeles i.

Risikogrupperne

Hvad koster en tandbehandling?

Se priserne på vores tandbehandlinger og priserne på de faste ydelser.

Se priserne